تابناک-رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: اقلام مشمول که تاکنون اعلام شده اند ، در صورت عدم ثبت نام یا تائید در سامانه مشمول جرایم تعزیراتی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 06 November 2021

اقلام تائید نشده در سامانه جامع تجارت طی زنجیره تولید تا فروش مشمول جرایم تعزیراتی خواهد شدبه گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ خلیل قاسمی اظهار داشت: در حال حاضر 21 قلم کالا مشمول ثبت نام و تائید در سامانه جامع تجارت قرار گرفته اند که باید در طول زنجیره تولید ، توزیع ، عرضه به عمده فروشان و خرده فروشان و فروش در سامانه تائید و ثبت گردد.

وی افزود: از جمله اقلام مشمول تاکنون مواد غذایی ، سیمان ، مقاطع فولادی ، پتروشیمی ، روغن موتور ، پودر شوینده ، پوشک بچه و لوازم خانگی است که باید کلیه فرایندها در سامانه ثبت وشود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان عنوان کرد : هم اکنون بازرسین سازمان در حال رصد بازار هستند و هرگونه عدم ثبت اقلام مشمول در سامانه به عنوان قاچاق ، احتکار و عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفین برخورد می شود.

قاسمی یادآور شد: واحد های صنعتی استان جهت رفع هرگونه مشکل در این خصوص می توانند به معاونت امور صنایع سازمان ، واحدهای معدنی و صنایع معدنی به معاونت امور معادن سازمان و اصناف به معاونت بازرگانی مراجعه نمایند . 

وی در خصوص ثبت صنوف در این سامانه بیان داشت: در این خصوص اتاق اصناف محلی به منظور ثبت نام صنوف در سامانه جامع تجارت در نظر گرفته شده است که می تواند پاسخگوی سوالات ، ابهامات و راهنمای صنوف استان باشد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار