مدیرکل بیمه ایرانِ کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: به مناسبت روز بیمه خسارات بیمه ای در حوادث وسایل نقلیه تا سقف ۴٠ میلیون ریال به صورت غیرحضوری قابل پرداخت است.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 03 December 2021

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۳۱۴ اولین شرکت بیمه ایرانی با "بیمه ایران" تاسیس شد، بعد از گذشت مدت طولانی شرکت‌های بیمه دیگری به عرصه آمدند و تاریخ ۱۳ آذر ماه ۱۳۶۷ به نام روز بیمه نام گذاری شد.

وی افزود: در این روز سمینار‌ها و همایش‌هایی با عنوان بیمه و توسعه و تعرفه بیمه در کشور تشکیل می‌شود و از دست اندرکاران، نخبگان، متعهدین و دلسوزان صنعت بیمه تقدیر خواهد شد.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه تصریح کرد: دولت مردان به ویژه رسانه ملی کشور و اقتصاد و دارایی باید این روز را مهم‌تر و پر محتوا‌تر عنوان کرده و اهمیت بیمه را به تمامی شرکت‌های بیمه‌ای (حدود ۳۵ شرکت بیمه) معرفی می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت این روز از طرف بیمه ایران تخفیفاتی برای مردم (به خصوص افرادی که بیمه نامه شخص ثالث دارند) در نظر گرفته شده و مصوب شده، تا ٢٠ روز جریمه افرادی که بیمه نامه ندارند، بخشوده شود و پوشش بیمه‌ای برای اتومبیل خود دریافت کنند.

یوسفی بیان کرد: یکی از ضعف‌های بیمه، نیافتن ماموریت اصلی در صندوق حوادث است و با وجود بروز حوادث و مشکلات برای کشور، برخی افراد هنوز اموال خود را پوشش ندادند.

وی ادامه داد: اگر درصد بسیار کمی از جامعه را از هر قشری متوجه حساسیت و اهمیت بیمه کنیم، مردم را از خطرات احتمالی در امان نگاه خواهیم داشت.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت روز بیمه، گفت: یکی از این برنامه‌ها دیجیتالی شدن صنعت بیمه، به روز کردن آن و ارائه خدمات نوینی است که توسط شرکت‌های بیمه به خصوص شرکت "بیمه ایران" اجرا می‌شود.

وی در خصوص مزایای این شیوه، افزود: با دیجیتالی شدن بیمه، به راحتی می‌توان در خصوص مزایای بیمه، انواع بیمه و به فراخور نیاز‌های شخصی پوشش بیمه‌ای را برای خود دریافت کرد.

یوسفی ادامه داد: در روز ۱۳ آذر پرداختی‌های اینترنتی از ۵٠ الی ۶٠٠ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و مبلغ ۳٠ الی ۴٠ میلیون ریال حوادث وسیله نقلیه را بدون مراجعه زیان دیده به شرکت‌های بیمه‌ای به صورت آنلاین و لحظه‌ای برای شخص پرداخت کرده و نیاز به تشکیل پرونده و مراجعه حضوری نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار