استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد وزارت آموزش و پرورش در دوران شیوع کرونا به نحوی بود که خسارات ناشی از آن را جبران کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 16 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: ضمن تقدیر از وزیر آموزش و پرورش به دلیل پیگیری مجدانه در حادثه تصادف دانش آموزان کرمانشاهی و حضور به موقع در استان، از مجموعه آموزش و پرورش در استان کرمانشاه و مدیر کل آن نهایت تقدیر و تشکر بابت تلاش‌های بی وقفه شان دارم.

بازوند در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است، من به عینه چهره زیبا را در دانش آموزان به مناسبت‌های مختلف دیدم، آن ها ثروت بسیار بزرگی هستند و در استان کرمانشاه دانش آموزان باهوش، توانمند و خلاقی داریم.

وی با بیان اینکه بعد از وزارت بهداشت یکی از وزارت خانه‌های درگیر با کرونا وزارت آموزش و پرورش است، افزود: خوشبختانه این وزارت خانه به نحوی عمل کرد که کرونا نه اینکه نتوانست به امر آموزش خدشه‌ای وارد، بلکه به نوعی آن را جبران و مشکلی در کشور ایجاد نکرد، معلمان دانش آموزان را مانند فرزندان خود در منازل رصد می‌کردند و این نشان از عدم ورود خسارت به آموزش و پرورش بلکه پیشرفت آن است و شاهد رشد ١٧ درصدی در این حوزه بودیم.

در ادامه مجید يزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش تصریح کرد: بعد ازگذشت هزار و ۲٠٠ روز از زلزله یک هزار و ۲٠٠مدرسه ساخته شد و اکنون از سرانه کشوری جلو تر هستیم.

وی با بیان اینکه زلزله تهدیدی بود که از آن به عنوان فرصت استفاده کردیم، افزود: در حادته مینی بوس حامل دانش آموزان همگی تلاش کردند تا مشکل رفع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بلافاصله بعد از دستورات ستاد ملی کرونا،اقدامات لازم جهت حضور دانش آموزان در مدارس انجام شد و تصمیم بر این شد ورودی ما دانش آموزان مناطق روستایی و عشایر باشند، اکنون ۱٠٠ درصد دانش آموزان شهری نیز به صورت ترکیبی در مدارس حضور دارند.

وی گفت: تا کنون ۹۴ درصد دانش آموزان دوز اول و ۸۵ درصد آن ها دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند، اولویت سلامت دانش آموزان است و امید است، خانواده ها نیز با انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به فرایند آموزش و سلامت دانش آموزان کمک کنند.

يزدان‌پناه تاکید کرد: دانش آموزان در سال 98-99 احراز هویت شده و رتبه اول کشور را کسب کردیم و در سال 1399_1400 با احراز هویت 99.6 درصدی جز سه استان برتر کشور هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار