معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از فعالیت ٩۵ سمن یا سازمان مردم نهاد با مجوز وزارت ورزش و جوانان در سطح استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 22 December 2021

محمد حسین زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ٩۵ سمن یا سازمان مردم نهاد در ١٧ حوزه متفاوت فعال هستند و عمده فعالیت سمن‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی، ازدواج، خانواده، مذهبی، فرهنگی، حوزه کارآفرینی و حوزه گردشگری است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه این سمن‌ها مجوز فعالیت را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردند، تصریح کرد: یکی از اقدامات سمن‌ها در حوزه فرهنگی و گردشگری برگزاری "شب فرهنگی بیستون" است، جشنواره‌ای که برپایی آن به مناسبت ثبت سایت جهانی بیستون بود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های موفق سازمان‌های مردم نهاد استان در حوزه فرهنگی و مذهبی، برگزاری مراسم ملی، مذهبی از جمله برنامه شاخص "طرح ملی اولین کنگره شعر جوان عاشورایی" است.

حسین زاده برگزاری مراسم مذهبی در اعیاد و سوگواری در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه را یکی دیگر از فعالیت‌های سمن‌ها برشمرد و گفت: تشکیل کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج در سطح استان و کارگاه‌های کارآفرینی و اشتغال، کاهش خودکشی، کاهش طلاق و افزایش امید به زندگی در محلات کم برخوردار به صورت طرح‌های ملی و استانی از دیگر اقدامات سمن‌ها است.

به گفته حسین زاده ١۵٠ کارگاه تاب آوری در ١۵ محله کم برخوردار توسط سمن‌ها برگزار شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار