استاندار مرکزی با صدور پیامی افتخارآفرینی کاراته کاهای استان و کشور در رقابت‌های ۲۰۲۱ قزاقستان و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 24 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده است: افتخار آفرینی کاراته‌کاهای کشورمان با کسب مدال‌های ارزشمند و عنوان قهرمانی در رقابت‌های ۲۰۲۱ قزاقستان بار دیگر موجب عزت و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی و مردمان دیار آفتاب شد.
این پیام می افزاید: این موفقیت ارزشمند را به این قهرمانان عزیز به‌ ویژه کاراته‌کاهای دلاور و با اخلاق استان مرکزی آقایان «صالح اباذری»، «ابوالفضل شهرجردی»، «میلاد فرازمهر»، «علی زند» و «علیرضا حیدری» که در این رقابت‌ها موفق به کسب پنج مدال ارزشمند طلا و نقره قهرمانی آسیا شدند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
مخلص الائمه افزوده است: بدون تردید این موفقیت در سایه توکل، تلاش و شایستگی‌های این عزیزان حاصل شده که از زحمات قهرمانان عزیز و خانواده‌های آنان، کادر فنی، مربیان، فدراسیون کاراته و هیأت کاراته استان مرکزی و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر کرده و از درگاه خداوند منان استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران اسلامی را مسألت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار