مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت:بیمه سلامت استان کرمانشاه در طرح نسخه نویسی الکترونیک رتبه برتر رادر کشور کسب کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 26 December 2021
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه امیدقادری اظهار کرد: بیمه سلامت استان کرمانشاه در طرح نسخه نویسی الکترونیک در بین استان های کشور رتبه برتر را کسب کرده است. 
 
وی افزود: تلاش های فراوانی مبنی بر توضیح مزایای این طرح برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرار داد صورت گرفته است. 
 
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای این بحث برای افزایش آگاهی افراد از روش های تبلیغاتی بسیاری استفاده کردیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و اطلاعات داده شده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، استان کرمانشاه با اختلاف جمعیتی بالا جز ۴ استان برتر در استفاده ۱٠٠ درصد از نسخه نویسی الکترونیک قرار گرفته است. 
 
قادری بیان کرد: بیمه شده در مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد نیازی به دفترچه ندارد و از طریق کد ملی ویزیت می شود و پس از آن کد در اختیار شخص قرار می گیرد و می تواند برای دریافت خدمات به داروخانه یا مراکز طرف قرار داد مراجعه کند. 
 
وی ادامه داد: از ابتدای دی ماه نمی توانیم غیر از نسخه های الکترونیک هیچ نسخه ی دیگری را پرداخت کنیم و اگر مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد نسخه ای را به صورت غیر الکترونیک تجویز کنند شامل تعدیلات می شود. 
 
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: برای برطرف کردن هرگونه سوال یا ابهامی می توان با شماره ۱۶۶که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو است تماس حاصل فرمایند. 
 
وی متذکر شد:  برای ارتباط با اداره کل می توانند به اداره کل مراجعه فرمایند یا شماره ۳۷۲۴۱۸۴۹ و داخلی ۲۲۸ تماس حاصل فرمایند. 
 
قادری افزود: در صندوق های بیمه سلامت به صورت خودکار تا۱۴٠۱/۳/۳۱ تمدید شدند و بیمه شدگان مشکلی از بابت تمدید دفاتر خود ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار