رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه از لغو جواز کسب ۴٠٠ فروشگاه تاناکورا در کرمانشاه خبر داد و گفت: علی رغم ابطال پروانه این واحد‌ها ساماندهی نشده و همچنان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 29 December 2021

 

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی  کمیسیون کالای قاچاق تصمیم بر آن شده که دیگر برای فروشندگان تاناکورا کد آیسیک صادر نشود و حدود ۴٠٠ فروشگاه تاناکورا در شهر کرمانشاه بر اساس قوانین جدید لغو پروانه کسب شدند.

وی افزود: علی رغم دریافت نامه از سوی وزارت بهداشت، سازمان صمت و کمیسیون کالای قاچاق به منظور جمع آوری این فروشگاه ها، به این دلیل که درکل کشور تعدادشان زیاد است، هنوز جمع آوری نشدند.

رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه تصریح کرد: به علاوه شرایط اقتصادی کنونی مزید بر علت شده و توانایی جمع آوری این واحد‌ها را سلب کرده است.

وی تاکید کرد: ابطال پروانه کسب این فروشگاه‌ها صورت گرفته و امکان صدور پروانه برای این واحد‌ها وجود ندارد، تنها با تعهد می‌توانند به نو فروشی تبدیل شوند.

بیات با اشاره به اینکه یکی از راهکار‌های مهم در جهت ممانعت از فروش لباس تاناکورا، جلوگیری از ورود آن به داخل کشور است، گفت: لباس‌های تاناکورا از نظر بهداشتی به طور کامل رد شدند، زیرا از عوامل انتقال بیماری هستند.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی این واحد‌ها یادآور شد: کد آیسیک برای تمامی صنوف تاناکورا از قبیل کیف، کفش، عینک، پوشاک و سایر موارد لغو شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار