تابناك-پیکر مطهر سه شهید گمنام صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس وارد هرمزگان شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 02 January 2022

به گزارش تابناك از هرمزگان، پیکر مطهر سه شهید گمنام صبح امروز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس وارد هرمزگان شد.

پیکرهای مطهر این شهیدان دفاع مقدس هم‌زمان با ایام فاطمیه(س) در قالب کاروان‌های شهدا در مناطق مختلف استان هرمزگان تشییع خواهند شد.

آیین تشییع  پیکر مطهر این سه شهید گمنام روز پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح از پارک شهید دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس بر روی شانه‌های ملت شهیدپرور، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و هم‌رزمان این شهدا برگزار می‌‌شود.

پیکر دو شهید گمنام، ۲۱ساله و ۲۴ ساله از منطقه عملیاتی شرق دجله مربوط به عملیات بدر و یک شهید گمنام ۱۷ساله از منطقه عملیاتی شلمچه در عملیات کربلای ۵ تفحص شده است.

طبق برنامه‌های از پیش اعلام شده؛ روز شنبه ۱۸ دی‌ماه ساعت ۱۴، تدفین شهدای گمنام در دانشکده شهید کرانی بندرعباس برگزار می‌شود.

تا دقایقی دیگر و از ساعت ۱۱ صبح امروز مراسمی در جوار این شهیدان والامقام در حسنیه ثارالله سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان آغاز می‌شود.

اکنون ۱۹۲ شهید گمنام دفاع مقدس در نقاط مختلف استان هرمزگان تدفین شده‌اند که با حضور پیکر این ۳ شهید در ایام فاطمیه(س) دی‌ماه ۱۴۰۰، مجموع شهدای گمنام تدفین شده در این استان به ۱۹۵ شهید افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار