نماینده معاونین، فرمانداران و بخشداران کرمانشاه:
نماینده معاونین، فرمانداران و بخشداران استان کرمانشاه ضمن قدردانی از خدمات بازوند گفت: با انتصاب استاندار جدید مردم خواهان اجرایی شدن نظرات رئیس جمهور در استان هستند.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 10 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جعفر همتی در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات بازوند استاندار سابق کرمانشاه به فعالیت های وی در طول سال های خدمتش اشاره ای داشت و اظهار کرد: بازسازی مناطق زلزله زده، شروع آزاد راه کرمانشاه به حمیل، شروع عملیات پالایشگاه آناهیتا، جذب سرمایه های خارجی و کاهش ۶ درصدی نرخ بیکاری نسبت به سال ٩۶ از جمله خدمات بازوند در طول سال های فعالیتش است.

وی افزود: پیگیری ثبت جهانی اورامانات، ساخت ۴٢ واحد بومگردی،ساخت ۶ هزار واحد مسکن مهر، آغاز عملیات ١٢ هزار و ۵٠٠ واحد مسکونی اقدام ملی، توسعه کمی و کیفی فرودگاه شهید اشرفی، ساخت ۵٨ پروژه ورزش و جوانان نیز در طول این سال ها انجام شد.

همتی ادامه داد: افتتاح ٢ سد مخزنی و آبی شدن ٨ هزار هکتار زمین زراعی به دیم و ... سایر خدمات طول دوران فعالیت بازوند است.

وی با تاکید بر اهمیت اخلاق مداری، یادآور شد: حضور در بین مردم و در کنار مردم نشستن که ٣٠ بار حضور در سامانه سامد و پاسخگویی به ۶٨٠ نفر به صورت تلفنی و ۶۴ باز ملاقات عمومی در استان کرمانشاه توسط بازوند گویای آن است، از دیگر فعالیت های وی می باشد.

همتی با اشاره به تلاش های بی وقفه بازوند در محدوده امکانات و اختیاراتش، تاکید کرد: همدلی و برادری در بحران ها باید مورد توجه قرار گیرد و با آمدن استاندار جدید مردم منتظر تغییر بوده و خواهان اجرایی شدن نطرات رئیس جمهور در استان هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار