استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با اشاره به باز بودن مسیر سرمایه گذاری در استان کرمانشاه گفت: جلب اعتماد عمومی مردم بزرگترین سرمایه ماست.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 10 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه استاندار که صبح امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور شرکت کنندگان در این نشست، اظهار کرد: از وزیر کشور که بسیار تلاشگر و خادم همیشگی مردم است جهت حسن انتخابشان، همچنین از خدمات بازوند استاندار پیشین کرمانشاه قدردانی می کنم.

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی که درس خدمت خالصانه و بی منت دادند، بیان کرد: فرصت ها با سرعت در حال گذر است و باید از آن در جهت انتظارات مردم بهره برد و همه باید عملیات قوی در این راستا را آغاز کنیم.

امیری مقدم با تاکید بر اهمیت ایجاد شغل در استان خاطر نشان کرد: فرصت های مناسبی در این جهت در استان داریم از جمله بافت جوان جمعیتی و آماده بودن بسیاری از زیرساخت های توسعه، زیرساخت های مناسب گاز، آب، برق و سیستم های تصفیه، وجود فرودگاه بین المللی، راه آهن، ظرفیت های فراوان در گردشگری، باغبانی، صنعت، معدن، خدمات شهری، کشاورزی و... .

وی گفت: کرمانشاه باید قطب سرمایه گذاری در غرب کشور شود، به علاوه مسیر سرمایه گذاری در استان کرمانشاه حتما باز خواهد بود و هر مانعی در این مسیر باشد باید برطرف گردد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش برای حفظ و ارتقای برادری و وحدت، بیان کرد: باید مدیران لایق و انقلابی و پر تلاش بر مسند کارها قرار گیرند. همکاری متقابل مسئولین محلی و ملی، نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر و تلاش برای رفع موانع پیش برنده توسعه امنیت استان از موارد مهم دیگر مورد توجه است.

امیری مقدم تاکید کرد: اهم برنامه های ما شامل تلاش جهت کاهش نرخ بیکاری، تبدیل استان کرمانشاه به قطب اقتصادی، برنامه ریزی جهت افزایش درآمد سرانه، تلاش جهت تغییر شاخص فلاکت در استان، تلاش برای ارتقا گردشگری در استان، سازماندهی و ضابطه مند کردن مبادلات مرزی و بحث کوله بری و توسعه بخش کشاورزی و دامداری و توانمند سازی نیروهای محلی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار