رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در ایام مبارکه دهه فجر در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 27 January 2022

میثم کلهر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک و گرامیداشت ایام مبارکه دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در خصوص اجرای برنامه‌های این مناسبت اظهار کرد: در این ایام نیز سلسله رزمایشات بنیاد احسان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ۲ الی ۳ طرح در این دهه، خاطر نشان کرد: طرح رزمایش لبخند احسان عنوان یکی از این طرح هاست که شامل کمک‌های تیم‌های پزشکی در حوزه دندانپزشکی در مناطق محروم استان کرمانشاه است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به بودجه مناسب در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح، تصریح کرد: به منطور اجرای این طرح گروه‌های جهادی فعال در حوزه دندانپزشکی و پزشکی را فراخوان کردیم تا در مناطق محروم استان کرمانشاه فعالیت کرده و خدمات ارائه دهند.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام توزیع بسته‌های معیشتی را داریم که رزمایش مرحله هشتم امسال در دهه فجر انجام می‌شود و طی آن بالغ بر ۶ هزار بسته معیشتی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار استان کرمانشاه از طریق گروه‌های جهادی، خیریه ها، سمن‌ها و فعالین اجتماعی توزیع می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار