استاندار همدان:
استاندار همدان گفت:در شرایط کنونی، می‌طلبد که نیرو‌های انتظامی، نگاه تخصصی و علمی به مقوله امنیت را داشته و در راستای تقویت آن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 06 February 2022
به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان امروز (یک‌شنبه ۱۷ بهمن) در دیدار با سردار سلمان امیری فرماندهی نیروی انتظامی، معاونین و پلیس‌های تخصصی انتظامی استان، ضمن عرض تبریک تسلیت به‌خاطر شهادت یکی از نیرو‌های خدوم انتظامی کشور، شهید خدمت سرهنگ رنجبر، گفت:  پلیس ما مقتدر و در عین اقتدار منطقی و رئوف است. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود:  پلیس در سال‌های اخیر تحول‌های بنیادین و پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. 

وی با بیان اینکه امنیت ما در بین کشور‌های دنیا مثال‌زدنی است و این امر، حاصل تلاش همه ارکان امنیتی و انتظامی کشور است. خاطر نشان کرد: در این مسیر خون شهدا گواهی غیر‌قابل انکار، تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است. 


استاندار همدان تاکید کرد: همه ارکان پلیس در استان، در مواقع لازم نقش‌آفرینی درست و کامل را داشته‌اند. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه پلیس باید در حوزه امنیت نرم و پیشگیرانه اجتماعی عالمانه و هدفمند ورود کند، افزود: نیروی انتظامی باید، با توجه به دگرگونی‌هایی که در شکل و ماهیت جرائم پدید آمده است، مطابقت‌های لازم را خصوصا در حوزه پلیس فتا و اقتصادی پیدا کند. 

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار یکی از دستآورد‌های جدی و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: جبران عقب‌ماندگی تاریخی، طی دهه‌های پس از انقلاب نشان از عزم جدی ملت ایران برای فتح قله‌های افتخار و اقتدار است. 

استاندار همدان ادامه داد:  دشمنان در این بین، بیکار ننشسته و همیشه سعی در تخطئه و تخریب نیرو‌های کردند که وظیفه و نقش خود را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی به درستی انجام دادند. 


وی گفت:  مهربانی پلیس باید شامل حال عموم مردم باشد و، وجه مقتدارنه در برابر مخلان نظم و آرامش اجتماعی به بهترین و جدی‌ترین روش انجام گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار