مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه از ورود ۱۰تن تخم مرغ به کرمانشاه در هفته جاری عرضه آن با قیمت هر شانه ۴۳هزار تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 13 April 2022

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: جهت جلوگیری از کمبود تخم مرغ در بازار طی هفته جاری ده تن تخم مرغ وارد استان شده؛ و از ابتدای شروع ماه رمضان حدودا هفت تن را به بازار عرضه کرده ایم.

وی افزود: قیمت مصوب شده تخم مرغ هر شانه ۴۳هزار تومان است و با توجه به عرضه تخم مرغ در بازار درحال حاضر هیچ گونه کمبودی نداریم.

صفایی تصریح کرد: با توجه به افزایش مصرف خرما در ایام رمضان با مصوب شدن قیمت خرما از سوی سازمان جهاد و رسانه ایی شدن این موضوع در حال حاضر خرما کلیویی ۴۸هزارتومان در بازار عرضه می شود.

مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه بیان کرد: خرمای مورد نیاز را از استان های جنوبی کشور از جمله کرمان و خوزستان وارد استان می شود؛ قیمت خرمای وارداتی ۱۰درصد افزایش قیمت دارد.

صفای در ارتباط با اقلام بارگذاری شده در سامانه بازرگام گفت: برنج هندی، برنج پاکستانی، برنج شیرودی ایرانی، برنج تایلندی، روغن جامد و مایع، شکر تنظیم بازاری، مرغ منجمد، میوه و سیب زمینی اقلامی هستند که در حال حاضر در سامانه بازرگام با نرخ‌های مصوب موجود است.

صفایی افزود: در راستای تهیه میوه های شب عید که در حال حاضر حدود ۱۵۰ پرتقال باقی مانده است، تصمیم بر این شده که این میزان را در ماه رمضان به بازار عرضه کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار