فرمانده نیروی انتظامی ملایر از برگزاری ۱۸۴ برنامه در این شهرستان به مناسبت هفته ناجا خبر داد و گفت: نمایشگاه شهرک ترافیک در پارک کوهسار ملایر در این هفته افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 04 October 2015
فرمانده نیروی انتظامی ملایر از برگزاری ۱۸۴ برنامه در این شهرستان به مناسبت هفته ناجا خبر داد و گفت: نمایشگاه شهرک ترافیک در پارک کوهسار ملایر در این هفته افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس؛ سرهنگ شعبان ترک‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ۱۸۴ برنامه در این شهرستان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی چادر امدادی برای کنترل فشار خون، قند خون و مشاوره و توزیع بروشور از جمله این برنامه‌ها است.

وی از برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، اعضای شورای تامین شهرستان و غیره خبر داد و افزود: دیدار با مردم در ۲ دفتر ۱۹۷ برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها از دیگر برنامه‌های ما در این هفته است.

ترک‌نیا با اشاره به افتتاح نمایشگاه شهرک ترافیک در پارک کوهسار این شهرستان در این هفته تصریح کرد: برگزاری نشست با اصناف، برپایی نمایشگاه خطرات فضای مجازی در دانشگاه‌های آزاد و ملی، چاپ و توزیع ویژه‌نامه امنیت در شهرستان ملایر با کمک دانشگاه آزاد و رونمایی آن، سخنرانی در خوابگاه برای دانشجویان، حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد مدارس و محلات، قرائت پیام مهر در دبیرستان نمونه حاج محمد ملایری و تجلیل از ده نفر از تلاشگران پلیس، برگزاری همایش همیاران پلیس، مصاحبه با رادیو نیم‌روزی، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان دولت و نشست گلگشت ویژه بازنشستگان ناجا در تالار الماس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور با فرماندهی انتظامی شهرستان، ارایه خدمات مضاعف به مردم، اردوی سربازان وظیفه، اهدای خون پرسنل، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش فرهنگ یاران و راهوران و اجرای نمایش توان و اقتدار پلیس را از دیگر برنامه‌های فرماندهی انظامی ملایر در این هفته برشمرد.

ترک‌نیا با بیان اینکه شعار هفته ناجا با توجه به شعار مقام معظم رهبری در سال نو "اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش" است، گفت: اقتدار ناجا مبتنی بر ولایت‌مداری، مردم‌داری، قانون‌مداری، ارجحیت قدرت نرم به سرد، تلاش در جهت افزایش اعتماد عمومی، ارتقا سرمایه اجتماعی پلیس، دفاع از حقوق مظلوم و رشد ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی افزود: همدلی و همزبانی نیز به این معنا است که همیشه خودمان را به جای افراد گذشته و از منظر آنها به مسئله نگاه می‌کنیم تا بهتر بتوانیم انسان‌ها را بپذیریم و زمینه مودت و همبستگی در جهت اجرای بهینه ماموریت‌های محوله پلیس توام با افزایش سرمایه اجتماعی نیل به امنیت پایدار را کسب کنیم.

ترک نیا تصریح کرد: امنیت اجتماعی این واژه کلیدی به معنای حراست از فرد، جامعه و کشور در برابر انواع تهدیدات بالقوه و بالفعل است، پلیس نیز به عنوان متولی اصلی برقرای نظم و امنیت و ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه شبانه روز با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مسئول و اثرگذار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و پیوسته درصدد رشد نقش مردم محوری امنیت و ایجاد احساس امنیت جامعه است و از این حریم امن با تمام توان دفاع می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار