مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در جلسات کارگروه اشتغال و کارآفرینی زنجیره‌های ارزش توسط دستگاه‌های مختلف مطرح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷ 26 May 2022

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه نشست اشتغال و سرمایه گذاری، اظهار کرد:
دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با ۴ دستور کار آغاز شد، دستور کار نخست پیگیری مصوبات جلسه گذشته بود دستور کار دوم بحث زنجیره ارزش اسب کورد بود که همکاران ما در ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی طرح موضوع کردند، هدف از این موضوع این است که هر یک از دستگاه‌های اجرایی ۱۰ زنجیره ارزش را در کارگروه اشتغال مطرح کنند.

وی افزود: امروز اولین زنجیره ارزش اسب کرد مطرح شد که این زنجیره ارزش به حدی برای استان حائز اهمیت است هم از نظر اشتغال آفرینی هم از نظر ثروت آفرینی که با پیگیری این زنجیره و حلقه‌های مفقوده‌ای که این زنجیره دارد، رویداد سازی‌های ورزشی و طبیعت گردی و باشگاه‌های ورزشی و میدان اسب و سایر حلقه‌هایی این زنجیره پیگیری می‌شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دستور کار بعدی هم همکاران سازمان مدیریت ظرفیت‌های قانونی که در تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۱ آمده بود را اظهار کردند که بتوانیم از ظرفیت‌های بودجه‌ای که بیشتر بحث اعتبارات و تسهیلات است استفاده کنیم.

احمدی تاکید کرد: دستور کار آخر بحث دستور کار دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها و اشتغال ایجادی است که در سامانه رصد ثبت می‌شود که مصوب شد دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران ورود کنند به این موضوع و سطح اشتغال استان را تسریع بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار