معاون امور مجلس رئیس جمهور
سیدمحمد حسینی: دولت و نمایندگان مجلس برای خدمت صادقانه به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری تعامل خوبی دارند
کد خبر: ۱۰۵۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ 07 July 2022

به گزارش تابناک گیلان ؛ در ادامه سفر سیدمحمد حسینی ، معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری به گیلان، وی در نشستی با دکتر اسدالله عباسی استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شواری اسلامی گفت: دولت مردمی و انقلابی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، با همدلی و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، در خدمت صادقانه به مردم تعاملات اثربخشی دارند.
دکتر سیدمحمد حسینی با اشاره به فرصت خدمت به مردم در دهه پنجم انقلاب ، افزود: دکتر رئیسی بر تلاش شبانه روزی دولت برای بهبود شرایط معیشت مردم و همچنین ارتقاء بیش از پیش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کنند.

استاندار گیلان هم در این نشست، تداوم همدلی مسئولان و نمایندگان برای خدمت به مردم را بسیار موثر دانست و گفت: برای تسریع در امور، پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای جذب و تخصیص بیشتر اعتبارات به استان، تعامل و نظارت بر اجرای طرح‌ها در شتاب دادن به توسعه استان موثر است

دکتر اسدااله عباسی با اشاره سفر‌های خود به شهرستان‌ها به همراه نمایندگان مجلس برای بررسی میدانی مشکلات، افزود: سفر‌های شهرستانی در سال جدید با توجه به کاهش مبتلایان به کرونا برای رفع مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

وی توسعه همه جانبه به ویژه در مناطق محروم و روستا‌های گیلان را از دیگر اولویت‌های کاری امسال عنوان کرد و گفت: مرکز تحقیقات محصولات استراتژیک گیلان از جمله برنج، کیوی، زیتون و فندق برای حمایت از کشاورزان و رونق تولید، تقویت می‌شود.

استاندار گیلان گفت: همچنین طرح‌های هادی روستایی با بررسی برای تغییر کاربری و تاکید بر حضور ساکنان بومی، مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

در این نشست هریک از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان، بر ضرورت تقویت همراهی میان مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت گیلان تأکید کردند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار