جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه به سواد رسانه‌ای در جامعه باید بیشتر پرداخته شود، گفت: بیشتر مشکلات و معضلاتی که جوانان ما گریبانگیر آن هستند عدم آشنایی با این دانش جدید است.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 16 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سردار «مسعود قنبری» روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین دوره رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمانشاه افزود: بعضی اوقات دچار مشکلاتی در تشخیص می‌شویم و همین عدم تشخیص درست ممکن است ما را به بیراهه کشیده و زمینه را برای ضربه وارد ساختن دشمن به خودمان فراهم می‌سازیم.

وی تاکید کرد: در فضای مجازی و زبان دیجیتال جوانان ما باید به روز باشند و برنامه‌های جعلی و غیر جعلی را از هم تشخیص دهند که این امر نیاز به آموزش دارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه هر چند در این حوزه جلوتر برویم باز باید احساس کمبود کنیم افزود: می‌طلبد در این عرصه همه مسوولان ما از جمله اساتید دانشگاه همکاری کنند که این امر تنها با شعار تحقق پیدا نمی‌کند.

سردار قنبری یادآور شد: باید در این عرصه همواره در میدان باشیم و مسوولان حوزه فرهنگی و دانشگاهی تمام تلاش خود را برای آماده سازی جوانان بکار گیرند، زیرا جوانان به گردن ما حق دارند و این حق باید درست ادا شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دارای جوانان ارزشمند و مغز‌های متفکری است که باید پرورش یافته و به مرز شکوفایی و بالندگی برسند افزود: این رشد و بالندگی زمانی محقق می‌شود که همه دست به دست هم دهیم.

سردار قنبری اظهار کرد: امروز همه باید تلاش کنند تا در جبهه فرهنگی که علیه نظام ما باز شده است توطئه‌های دشمن را خنثی و همانند یک افسر جنگ نرم مدنظر رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.

۱۶ گروه در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال حضور دارند

در ادامه این مراسم مسوول مرکز فضای مجازی دیجیتال بسیج استان کرمانشاه نیز گفت: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال همزمان با سراسر کشور از امروز به مدت ۲ شبانه روز در این استان نیز برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کرمانشاه: سواد رسانه‌ای در جامعه گسترش یابد

سعید کریمی افزود: ۱۶ گروه از علاقه‌مندان به تولید محتوای فضای مجازی استان در رویداد امسال مشارکت دارند که در مقایسه با پارسال تیم‌های شرکت کننده ۲ برابر شده است.

وی اضافه کرد: ۶ تیم داوری نیز در این رویداد کار فرآیند تولید محتوا و کابرد‌های تجاری آن را بررسی خواهند کرد تا در نهایت سه تیم برتر در پایان ۲ روز فعالیت آن‌ها معرفی و مورد تجلیل قرار گیرند.

کریمی یادآور شد: مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تخصصی تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج همزمان با سراسر کشور در سه بخش پویانمایی، نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه و بازی‌های ویژه تلفن همراه در حال برگزاری است.

مسوول مرکز فضای مجازی دیجیتال بسیج کرمانشاه، شناسایی استعداد‌های برتر و معرفی آن‌ها به نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند را از جمله اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد و گفت: تیم‌های برتر این رویداد جواز حضور در مرحله کشوری را کسب خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با این مراسم، رویداد مردمی با سه موضوع «کرمانشاه سینه ستبر ایران»، «وحدت ادیان و مذاهب» و «ظرفیت‌های گردشگی استان» در قالب عکس نوشته، پوستر و محتوای کلیپ و موشن گرافی نیز در استان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش نیز می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://people.bsjmajazi.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند.

در مراسم اختتامیه رویداد ملی تولید محتوای استانی بسیج از نفرات منتخب بخش مردمی نیز تجلیل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار