رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش باران از شب گذشته در سطح تمامی محورهای استان گفت: در حال حاضر تمامی محورها لغزنده بوده و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 14 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سرهنگ کیخسرو دستغیب با اشاره به شروع بارندگی ها از شب گذشته درسطح استان گفت: در حال حاضر بارش همچنان در سطح برخی محورها از جمله کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-بیستون و سنقر و کلیایی به سمت کنگاور ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به بارندگی های صورت گرفته سطح تمامی محورهای استان هم اکنون لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

دستغیب تصریح کرد: همچنین در گردنه قلاجه و محور گواور به سمت قلاجه نیز شاهد پدیده مه گرفتگی هستیم که احتیاط بیشتر رانندگان را می طلبد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه هشدار داد: با توجه به لغزنده بودن جاده ها، خودداری از سرعت و شتاب بی مورد، رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و رعایت سرعت مطمئنه به طور جد توصیه می شود.

وی تصریح کرد: همچنین توصیه می شود حتما رانندگان زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

دستغیب با اشاره به شروع طرح زمستانی پلیس راه از امروز (23 آذر) گفت: در این طرح 70 گشت محسوس و نامحسوس سطح محورهای استان را تحت رصد داشته و تیم هایی به صورت ثابت در سه گردنه مله ماس، قلاجه و بیدسرخ حضور خواهند داشت.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ادامه این طرح تا 20 اسفند، اظهار کرد: در این طرح همراه داشتن زنجیر چرخ یک الزام است و رانندگانی که زنجیرچرخ همراه نداشته باشند اعمال قانون خواهند شد.

وی افزود: با توجه به لغزندگی و افزایش خطرات جاده در فصول سرد سال و زمان بارش ها، توصیه می شود رانندگان در این شرایط آب و هوایی بیش از هر زمان دیگر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و بطور جد از سرعت غیرمجاز خودداری کنند، چرا که احتمال لیزخوردن و عدم توانایی رانندگان در کنترل خودرو و واژگونی وسیله نقلیه در این شرایط بسیار محتمل است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار