فرماندار شهرستان هرسین گفت: فضاسازی هرسین متناسب با سالگرد شهادت شهید سلیمانی انجام شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 21 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سیدبرزو موسوی چشمه‌کبودی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که با حضور امام جمعه و مسئولین مربوطه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فضاسازی اداری متناسب با سالگرد شهادت شهید سلیمانی و حماسه ۹ دی باید انجام شود.

وی افزود: تقارن مناسبت‌های ملی در دهه بصیرت و میثاق با ولایت لزوم تبیین و تشریح هر چه بیشتر نقش ولایت فقیه در همبستگی ملی و مبارزه با استکبار جهانی را بر ما واجب کرده است.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: باید از ظرفیت فضای رسانه‌ای برای تشریح نقش سردار سلیمانی، شهدای مدافع حرم و امنیت در جبهه مقاومت و حفظ اقتدار و عزت کشور نهایت استفاده را کرد.

موسوی چشمه‌کبودی ادامه داد: مسئولین درخواست می‌شود فعالیت‌های حوزه کاری خود را در قالب خدمات نظام و دولت به افکار عمومی شهرستان هرسین اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و استانداردسازی خدمات میز خدمت در ادارات، تاکید کرد: از مهمترین موارد سنجش عملکرد مسئولین میزان رضایت‌مندی مردم از آنان است و این موضوع در ارزشیابی مدیران ادارات شهرستان هرسین حتماً لحاظ می‌شود.

فرماندار شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: مدیران باید با تکریم مراجعه‌کنندگان عدم حضور خود در شهرستان را به فرمانداری اطلاع دهند.

موسوی چشمه کبودی با اشاره به رعایت الگوی مصرف انرژی مخصوصاً در مصرف گاز با توجه به فصل سرما در ادارات تاکید و بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های مربوط به الگوی مصرف انرژی باید در ادارات اجرا شود.

وی بیان کرد: صرفه‌جویی در استفاده از امکانات اداری از مسائل مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد و باید با قناعت و صرفه جویی بار مالی در ادارات را کاهش داد.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر هرسین و مناطق روستایی از باید پیگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار