مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه ویژه دختران فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه در ١۵ بقعه سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 27 December 2022

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در دهه اول و دوم فاطمیه برنامه‌ها در ١۵ بقعه سطح استان اجرایی شد.
تعدادی از بقاع حدود ٢٠ شب برنامه برگزار کردند که بقعه احمد بن اسحاق با حضور مردم، وعاظ و سخنرانان از این دسته است.

وی افزود: بعضی از بقاع امروز میزبان عزاداران ایام فاطمیه هستند که صبح و بعد از ظهر دسته جات عزاداری تجمع و برنامه سالروز را به صورت اجتماع برگزار می‌کنند همچنین ویژه برنامه تحت عنوان نمایشگاه در حوزه الگو سازی فاطمه زهرا (س) و دختران فاطمی در کنار بقاع متبرکه برگزار شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: شاخص‌ترین بقاع سطح استان که برنامه‌های خود را در این دهه به خصوص در شبی که منتهی به شهادت است برگزار کردند احمد بن اسحاق است، بقعه احمد سنقر، امامزاده ابراهیم طاق بستان، امامزاده ابراهیم کنگاور، امامزاده مهدی هرسین و امامزاده باقر بیستون همچنین بقعه سیده فاطمه هم با توجه به استقبال گسترده بانوان در این ایام برنامه‌هایی برگزار کردند.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: اعزام مبلغ از دیگر اقدامات اوقاف در این ایام است که به همین منظور ٢٠ نفر از مبلغان اعزامی با اولویت تبلیغ در مدارس با همکاری آموزش و پرورش فعالیت کردند.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار