مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌ها از آمادگی پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در محور‌های پر تردد استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 05 January 2023

آمادگی پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در مسیر‌های پرتردد استان کرمانشاهمحمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیتی که در استان مبنی بر بارندگی‌ها شد از طریق سازمان هواشناسی و پیرو اطلاعیه‌هایی که از طریق مدیریت بحران کشور و استان انجام شده، بر اساس وظیفه ذاتی جمعیت به همه پایگاه‌ها و شعب شهرستانی آماده باش اعلام کردیم.

وی با اشاره به اعلام وضعیت زرد در شهرستان‌ها ادامه داد: از روز گذشته هم بارندگی‌ها شدت گرفته تمامی پایگاه‌های جمعیت هلال احمر متناسب با بارندگی‌ها در مسیر‌های پر تردد آمادگی کامل داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه شب گذشته تصریح کرد: شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در محور روانسر به جوانرود داشتیم که ۴ مصدوم داشت و بلافاصله توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و همکاران ۱۱۵ عملیات انتقال مصدومین و رها سازی هم انجام شد خوشبختانه مورد خاصی در ۲۴ ساعت گذشته نداشتیم.

محمدی تاکید کرد: شب گذشته هم در محور گردنه مله ماس به سمت سنقر حاضر شدیم و محور را پوشش دادیم، سرکشی از همکاران امدادی انجام شد با مشکل خاصی در سطح استان تا کنون رو به رو نبودیم تا پایان بارندگی که روز جمعه اعلام شده در آماده باش کامل هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار