تابناک هرمزگان// ثبت نام کارگاه های تخصصی زمستان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از ۱۷ دی ماه آغاز میگردد.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ 06 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//  این کارگاه‌ها در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون گفت: وجود فضایی شاد در کنار کتابخانه تخصصی کودک و نوجوانان با همراهی و هدایت  مربیان و مدرسان با سابقه، مجرب و آگاه در زمینه مسائل تربیتی ، این فرصت را در اختیار والدین و کودکان و نوجوانان قرار می دهد تا با خیالی آسوده در مورد انتخاب و ثبت نام درکارگاه های عمومی و تخصصی کانون اقدام نمایند.

وی افزود: حضور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری حتی در ایام تحصیل نیز با یک برنامه ریزی مناسب  و هدفمند، این امکان را فراهم می آورد تا این عزیزان در کنار رشد تحصیلی ، در حوزه مهارت های ارتباطی و اجتماعی ، مواردی که کودکان و نوجوانان لازم است توانمند شوند. به یقین انتخاب صحیح مکان های آموزشی و تربیتی و محتوای متناسب و ارزشمند فرهنگی زمینه را برای بلوغ فکری و دست یابی به اندیشه ای متعالی فراهم خواهد ساخت.

رشته‌های نقاشی، سفال، کلاژ،گلدوزی، داستان نویسی، کاردستی، خوشنویسی،عکاسی، محیط زیست، دانشمند کوچک، شطرنج، کار با چوب، نمایش خلاق، نوشتن خلاق، مهارت خودباوری، حفظ قرآن، ریاضی خلاق،املای شیرین، شاهنامه خوانی، فن بیان، سلفژ، حال خوش، خوانش متون ادبی، شعر و قصه و طراحی به صورت حضوری و رشته های داستان نویسی، شعر و قصه، مهارت خودباوری، مهارت امید به صورت آنلاین از جمله کارگاه‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

ثبت‌نام در کارگاه‌های دوره زمستانی تا از ۱۷ تا ۲۳ دی  ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان و یا پایگاه اینترنتی کانون هرمزگان به نشانی https:/hormozgan.kpf.ir/  مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ی ۰۷۶۳۳۳۱۳۴۱۲ تماس بگیرند.

گفتنی است، برگزاری کارگاه های تخصصی زمستان کانون هرمزگان از ۲۴ دی ماه شروع و تا ۲۴ اسفند پایان می یابد.

انتهای پیام// 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار