مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه از تکمیل موزه‌های دفاع مقدس کرمانشاه نیازمند جذب اعتبارات خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 15 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سردار بهروز خوشبخت اظهار کرد: یکی از مواردی که به صورت جدی توسط بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حال پیگیری است موضوع موزه‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: استان کرمانشاه دارای سه موزه بود که در کرمانشاه، گیلانغرب و یادمان مرصاد واقع شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه تصریح کرد: پروژه موزه دفاع مقدس کرمانشاه در ۱۴ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی فاز نخست در حال پیگیری است و با توجه به برنامه بنیاد حفظ آثار تا سال ۱۴۰۴ تکمیل خواهد شد.

خوشبخت بیان کرد: عملیات ساخت موزه یادمان مرصاد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما عملیات موزه آرایی آن هنوز آغاز نشده و موزه گیلانغرب نیز همچنین ۵۰ درصد کار موزه آرایی باقی مانده است.

وی ادامه داد: با جلسات هماهنگی که با سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه صورت گرفته توسعه فضای محیطی یادمان بازی دراز انجام می‌شود و یادمان شهید شیرودی نیز در سال آینده با تخصیص اعتبارات صورت می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه تاکید کرد: تکمیل موزه‌های دفاع مقدس در کرمانشاه نیازمند جذب اعتبارات لازم است و در این مسیر نیازمند همکاری تمام مسئولان استان و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار