فرماندار روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر از اختصاص امکانات و تجهیزات به بیمارستان موقت این شهرستان خبر داد و گفت: این بیمارستان تا پایان فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 20 February 2023

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص تکمیل طرح های بیمارستان در روانسر اظهار کرد: هفته گذشته معاون درمان وزارت بهداشت مهمان شهرستان بودند و بر اساس وعده ای که دادند ابنیه بیمارستان موقت تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به صدور مجوز این بنا، افزود:
همزمان با صدور مجوز آن تجهیزات و امکانات هم گسیل می شود و بر اساس وعده ای که داده شد تا پایان فروردین ماه این بیمارستان موقت ٢۴ تختخوابی به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان روانسر ادامه داد: تمام خدماتی که در یک بیمارستان اصلی وجود دارد در بیمارستان موقت روانسر هم با توجه به تجهیزات و امکانات در اختیار است که اتاق عمل و .. از آن جمله هستند.

وی متراژ این بنا را ١۵٠٠ متر اعلام کرد و گفت: این بنا یک طبقه است و یکسری کارهای داخلی آن برای راه اندازی اتاق ها و سایر شرایط داخلی ساختمان در حال انجام است، نیروی انسانی و سایر امکانات و تجهیزات هم به مرور اختصاص می یابد.

مصطفی زاده در خصوص اختصاص اعتبارات این ابنیه خاطر نشان ساخت: اعتبارات از محل دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه اختصاص یافته اما تا خریداری کامل تجهیزات به طور دقیق مشخص نیست.

لازم به ذکر است که بیمارستان اصلی روانسر در سه فاز راه اندازی خواهد شد که فاز نخست آن تکمیل شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار