مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از غیر فعال شدن سایت سنجش برای نوبت گیری پیش دبستانی ها خبر داد و گفت: از ۶ فروردین مجددا امکان نوبت گیری فراهم می شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 20 February 2023
سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۶ پایگاه مختص نوبت گیری پیش دبستانی ها در سایت سنجش استان کرمانشاه اشباع شده اما ۱۹ پایگاه شهرستان ها فعال و آماده ارائه خدمات می باشند.
 
وی ادامه داد: شش پایگاه نوبت گیری دچار اشباع شدند نوبت گیری در آنها قبل از سال جدید بسته شده و دیگر امکان نوبت گیری در این شش پایگاه تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود ندارد اما درسال ۱۴۰۲ مجددا مشکل برطرف می شود و امکان نوبت گیری فراهم می شود.
 
وی افزود: نوبت های شهر کرمانشاه تا هفته سوم بهمن ماه در هر شش پایگاه پر شدند، اما در سایر شهرستان ها از جمله صحنه،پاوه ،اسلام آباد، جوانرود ،باینگان، قصر شیرین وگیلانغرب فعال هستند، اگر نوآموزی ضرورتا میخواهد تا قبل از سال۱۴۰۲ نوبت گیری کند می‌تواند در هرکدام از این شهرستان ها را برای نوبت گیری و سنجش انتخاب کند دانش آموزان در حال حاضر هرکجا که دسترسی به سنجش داشته باشند ،میتوانند نوبت گیری و سنجش را انجام دهند.
 
وی خاطر نشان کرد:از روز ۶یا ۷ فروردین ۱۴۰۲مشکل اشباع ۶ پایگاه استان کرمانشاه برطرف خواهد شد وتا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در این پایگاه ها فعالیت خواهیم کرد، سازمان اعلام کرده ۶و۷ فروردین، سامانه مجدد در اختیار قرار می گیرد و نو آموزان می توانند روال نوبت گیری و سنجش را طی و براساس اطلاعیه سازمان مشکلی برای متقاضیان پیش نخواهد آمد.
 
محمدی تاکید کرد:در استان کرمانشاه ۳۰ پایگاه معرفی کردیم از این ۳۰ پایگاه ۶ پایگاه درکرمانشاه و ۲۴ پایگاه در شهرستان ها هستند که ۱۹ پایگاه فعال هستند و پایگاه شهرستان های گهواره ،حمیل و گواور از آنجا که تعداد نو آموزانشان کم هستند باز کردن سایت را به بعد از عید موکول کردیم برای این شهرستان ها به علت کم بودن تعداد نوآموزان ۳۰ روز کافی است نهایتا ۱۵ اردیبهشت الی ۳۱ خرداد سایت را باز خواهیم کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار