فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان یک دستگاه کامیون حامل ۳۵ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 02 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "منصور محمدی " افزود: پس از اطلاع ماموران مبنی بر قاچاق احشام توسط تعدادی افراد سودجو رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی چله از توابع شهرستان قصرشیرین با انجام کارهای اطلاعاتی یک دستگاه کامیون را توقیف و در بازرسی های انجام داده ۳۵ راس گوسفند قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: ارزش دام های توقیف شده ۲ میلیارد ریال است که در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شده است.

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرپرست فرمانده انتظامی قصرشیرین از طرح جمع آوری مخازن سوخت در سطح شهرستان قصرشیرین خبرداد و گفت: در این طرح ۱۵هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: مامورین انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت اقدام به اجرای طرح جمع آوری مخازن سوخت کردند که در این طرح از ۳۷ مخزن سوخت در ابعاد مختلف ۱۵ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو و ۲دستگاه پمپ مخصوص جمع آوری و توقیف شد.

شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب در غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار