مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رفع آبگرفتگی محورهای مواصلاتی کرمانشاه توسط راهداران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 13 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فریبرز کرمی اظهار کرد: با توجه به بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای راهداری در آماده باش کامل بودند و هرگونه ریزش برداری و آب‌گرفتگی را سریعاً رفع کرده‌اند.

وی افزود: بارش باران در محور کرمانشاه به کوزران باعث آسیب دیدگی پل راه روستایی بیدگل شده و میزان خسارت وارد در حال برسی و ایمن سازی محور هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در محور حمیل به ایلام بین تونل ۱ و ۲ آب‌گرفتگی و در محور اسلام‌آبادغرب به دالاهو روستای خسرو آباد نیز آب‌گرفتگی به وجود آمده بود که با تلاش راهداران شهرستان اسلام آبادغرب رفع و تردد در حال انجام است.

کرمی درباره محورهای مواصلاتی شهرستان گیلانغرب، بیان کرد: محور فرعی سه‌راهی زرنه روستای چم سورگ، پل دو دهنه ۱۰ متری در حال بررسی میزان آسیب دیدگی است، محور گیلانغرب به حیدریه روستای خاویر آسیب دیدگی پل ۱۰ متری گزارش شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان پاوه محور باینگان به مرخیل ریزش کوه داشتیم و عملیات ریزش برداری در حال انجام است، در شهرستان جوانرود محور جوانرود به پلنگانه راه روستایی عایشه دول شاهد آب‌گرفتگی سطح راه بودیم که پس از قطع بارش، این محور بازگشایی شده و در شهرستان روانسر محور روانسر به پاوه هم آب‌گرفتگی سطح راه داشته‌ایم که عملیات بازگشایی انجام شده است و هیچیک از محورهای روستایی و فرعی مسدودی نداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار