فرماندار گیلانغرب:
فرماندار شهرستان گیلانغرب از ورود خسارات عمده به زمین های کشاورزی در پی بروز سیلاب خبر داد و گفت: تیم های ارزیاب در حال برسی اولیه و برآورد خسارت هستند.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 14 April 2023

 رحمت الله جلیلیان

وحید محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص خسارات وارد شده در پی بارندگی و بروز سیلِ روز گذشته در شهرستان گیلانغرب، اظهار کرد: آبگرفتگی عمده ای در سطح شهرستان به وجود نیامد، در دشت دیره آبگرفتگی ایجاد شد که سیلاب فروکش کرده و مشکل برطرف شد.

وی از حضور گروه های ارزیاب در منطقه خبر داد و افزود: حدود ۵ پل بعد از بروز سیلاب تخریب شدند که بررسی های اولیه آن از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه خوشبختانه این سیلاب خسارات جانی در پی نداشت، خاطر نشان ساخت: هلال احمر هم خدمات لازم به عشایر که سرپناهشان را از دست دادند، ارائه کرد و ستاد بحران در راستای بروز احتمالی حادثه در شهرستان آماده و پای کار است.

وی تصریح کرد: آب شرب "دیره" بر اثر بروز سیلاب دچار مشکل شده بود که آبرسانی با تانکر انجام شده و مشکل برطرف شد، آب این منطقه در حال حاضر مشکلی ندارد.

وی میانگین سیل در شهرستان گیلانغرب را ١٠۵ میلیمتر اعلام کرد و گفت: در پی بروز این سیلاب خسارات کشاورزی، تخریب پل و جاده های روستایی در حد گسترده بود که ارزیابی اولیه آن در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار