عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان:
کد خبر: ۱۱۰۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 22 April 2023

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: فرهنگ استفاده از کارشناس دادگستری در خوزستان باید ترویج پیدا کند.
امید فراز با اشاره به اینکه اکثر مردم در کارها و فعالیت های اقتصادی و حقوقی خود از ظرفیت کارشناسان رسمی دادگستری استفاده نمی کنند و مشورت های لازم را نمی گیرند گفت: ضروری است که فرهنگ استفاده از کارشناس دادگستری در خوزستان ترویج پیدا کند و نهادینه شود.
وی با اشاره به وظایف و نقش مهم کارشناسان دادگستری در زمینه های مختلف خصوصا فعالیت های اقتصادی گفت: برای اینکه مردم در فعالیت های اقتصادی و حقوقی خود کمتر با مشکل روبرو شوند ضروری است که با راههای بهره مندی از ظرفیت کارشناسان دادگستری در فعالیت و کارهای خود آشنا شوند.
وی گفت: رشد همه جانبه در حوزه های مختلف منجر به توسعه استان می شود لذا برای تحقق این موضوع باید مسائل حقوقی به روش های کارشناسانه پیاده شوند تا اهداف توسعه ای بخوبی محقق شوند.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات حقوقی مردم ناشی از بی توجهی آنها نسبت به مقررات حقوقی است تاکید کرد: در این خصوص بهره مندی از ظرفیت های کارشناسی کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه های مختلف و آگاه شدن مردم با مقررات یک امر ضروری است که طبیعتا می تواند از میزان پرونده های قضایی کم کند. این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود که مردم قبل از شروع هر فعالیت اقتصادی به سراغ کارشناسان دادگستری در حوزه فعالیت اقتصادی خود بروند و از ظرفیت او برای موفقیت در آن فعالیت استفاده کنند.
امید فراز در پایان گفت: هم اکنون مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با داشتن بیش از 360 کارشناس دادگستری مجرب و متخصص در حوزه های مختلف آمادگی دارد تا خدمات کارشناسی و مشاوره ای خود را به دستگاهها، ادارات، شرکت ها، سازمان های دولتی و غیردولتی، بخش خصوصی، بانکها و همچنین مردم شریف استان ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار