مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از افزایش ذخیره سدهای استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۶۳ درصد ظرفیت ذخیره سدهای استان پُر است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 25 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمودرضا شهلایی با اشاره به بهبود وضعیت ذخیره سدهای استان، اظهار کرد: هم اکنون از ظرفیت حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی سدهای مخزنی استان کرمانشاه، حدود ۸۵۵ میلیون مترمکعب آن پُر و ۴۹۵ میلیون مترمکعب خالی است.

وی درصد پُرشدگی کنونی سدهای استان را حدود ۶۳ درصد اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته که حدود ۵۵ درصد پُرشدگی داشتیم، وضعیت بسیار بهتر شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از آورد سال آبی جاری برای سدهای استان نیز یاد کرد که به ۸۷۸ میلیون متر مکعب رسیده و نسبت به حدود ۴۰ روز قبل که آورد سدها ۳۵۸ میلیون مترمکعب بود، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

شهلایی بیشترین ذخیره کنونی سدهای استان را نیز مربوط به دو سد داریان و گاوشان دانست و تاکید کرد: از بین سدهای کرمانشاه نیز اکنون سد تنگ حمام در وضعیت سرریز قرار دارد.

وی گفت: بارش‌های خوبی که از ابتدای فصل بهار داشتیم به افزایش آورد و ذخیره سدهای استان کمک بسزایی کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های مناسب برای اردیبهشت، ابراز امیدواری کرد تا پایان فصل بارش‌ها وضعیت ذخیره سدهای استان باز هم بهبود یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار