معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت حل مشکل ترافیک شهر کرمانشاه و کاهش آن در طول زمان گفت: به میزانی که تعلق خاطر شهروندان یه شهرشان بیشتر باشد، میزان مشارکت پذیریِ آن ها هم افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 26 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
طهماسب نجفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه جلسه کارگروه زیر بنایی استان اظهار کرد: دو دستور کارِ این جلسه که ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد، شامل بررسی و اعلام نظر درباره شناخت وضع موجود از مطالعات طرح جامع تجدید نظر  شهر کرمانشاه و دیگری دو فصل اول از مطالعات عرض ویژه بخش مرزی کرمانشاه با محوریت  سومار که در بخش اول یعنی طرح جامع تجدید نظر شهر کرمانشاه، با توجه به ارائه مشاورین طرح، سوالات و اعلام نظر ها، مقرر شد، مطالب در جلسه دیگری به شکل کامل تر ارائه شود و پیش از برگزاری آن با بخش های ترافیکی شهرداری و استانداری، هماهنگی لازم انجام شود.
 
وی در خصوص طرح سومار افزود: برای طرح سومار ، ارائه ها ،پرسش ها و اعلام نظر هایی از سوی اعضای کارگروه زیر بنایی ارائه شد، چنانچه از سوی مسئول ذیربط تاییدیه صورت گیرد، در رابطه با  اطلاعات بحث های نرم افزاری، دو فصل نخست، تایید شده قلمداد خواهد شد. 
 
وی در ادامه درباره ترافیک بالای شهر کرمانشاه گفت: ترافیک یکی از موضوعات مهم شهر کرمانشاه است و معضلات و مشکلات ترافیکی به ویژه در مناطقی از شهر وجود دارد، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این ترافیک باید به تدریج و در طول زمان، کاهش یابد. 
 
وی در خصوص پایین بودن نرخ مشارکت در کرمانشاه  نسبت به سطح متوسط کشوری، تصریح کرد: در  نرخ مشارکت، عناصر مختلفی دخیل هستند به میزانی که تعلق خاطر شهروندان به محل و شهر سکونتشان بیشتر باشد، مشارکت پذیری آن ها در محیط و شهر زندگی افزایش پیدا می کند. 
 
به گفته وی مسئولین باید توجه بسیار بیشتری نسبت به  حل  و کاهش مشکلات محیط شهری داشته، با شناخت دقیق و برنامه ریزی مشکلات را حل کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار