مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در سال ١۴٠١ از مجموع متقاضیان دریافت وام ازدواج در استان، ٨١ درصد موفق به دریافت وام شدند.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 07 May 2023

رحمت الله جلیلیان

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی سال گذشته در حوزه اعطای وام ازدواج ۸۱ درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام شدند تعداد کل ثبت نام کنندگان هم ۳۶هزار و ۲۵۳ نفر بود که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۱۸نفر موفق به دریافت وام شدند و ۵هزارو ۵۳۵ نفر متقاضی در انتظار دریافت وام قرار دارند.

وی افزود: اعطای وام ازدواج در چهار مرحله انجام می‌شود، ابتدا ورود به سامانه تسهیلات بانکی و ثبت نام، سپس مراجعه به بانک عامل است، مبلغ وام ۴۴۰ میلیون تومان برای زوج‌هایی که مردان کمتر از ۲۵ سال و زن کمتر از ۲۳ سال باشد که به هر زوج ۲۲۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد و برای سنین بالاتر مبلغ وام کمتر خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: اولین مشکل در این راستا کمبود منابع است در سال ۱۴۰۱ بیشتر منابع (بانک ها) در حوزه اشتغال وسرمایه گذاری ورود کردند بنابراین در حوزه ازدواج کمبود منابع داریم و دومین مشکل در اعطای وام ازدواج ضامن است.

این مقام مسئول از پیگیری موضوع جلوگیری از عدم پرداخت وام ازدواج به زوجین دارای بدهکاری قبلی به بانک‌ها خبر داد و گفت: این موضوع را به جد پیگیری می‌کنیم تا صلاحیت‌ها بررسی و کمکی به زوجین باشد.

حاتمی تاکید کرد: هرایرانی یکبار می‌تواند وام ازدواج دریافت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار