احداث اولین پایگاه امداد و نجات خیرساز استان کرمانشاه در حدفاصل محور استان کرمانشاه و لرستان و با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان هرسین آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 07 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، آیین کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات خیرساز یادمان زنده یاد عزیز شکری در شهرستان هرسین استان کرمانشاه عصر روز شنبه و با حضور «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی همزمان با آغاز هفته هلال احمر برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این آیین گفت: این پایگاه امداد و نجات نخستین پایگاه امداد و نجات است که از صفر تا صد آن را خیرین برعهده گرفته اند.

احداث اولین پایگاه امداد و نجات خیرساز استان کرمانشاه آغاز شد

محمدباقر محمدی افزود: این پایگاه در زمینی به وسعت هزار مترمربع و با زیربنای ۲۲۵ متر مربع و با هزینه ۱۲ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: محور کرمانشاه به هرسین یعنی از پلیس راه بیستون تا هرسین و پس از آن تا نورآباد لرستان فاقد پایگاه امداد و نجات است و وجود یک پایگاه امداد و نجات در این منطقه برای کمک رسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای با توجه به حجم ترافیک خودرویی این محور بسیار ضروری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار