مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امسال جشن وصال با حضور ۳۱۳ زوج جوان که طی ٢ سال گذشته شناسایی شدند، برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 09 May 2023

 رحمت الله جلیلیان 

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان در استان اظهار کرد: پیش از هفته ازدواج کمیته هایی را ایجاد و جلساتی تشکیل می دهیم و مصوبات مناسبی را از این ستاد به ریاست استاندار برای تشکیل امور ازدواج خواهیم داشت.

وی افزود: در هفته ازدواج مراسم زوجین را موسوم به جشن وصال  (که طی دو سال ۳۱۳ زوج جوان شناسایی شدند) خواهیم داشت، سپاه مسئول تامین بخشی از جهیزیه و ویژه برنامه ها است، ورزش و جوانان هم ملزومات جشن از جمله کت و شلوار، چادر عروس و وسایل جشن را در روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) فراهم می کند، مهمانان کشوری هم در این روز حضور خواهند داشت.

حاتمی تاکید کرد: امسال در حوزه ازدواج  مراکز تخصصی مشاوره ازدواج را فعال تر می کنیم این مراکز  سال گذشته شامل ۱۳ مرکز بود، اکنون به ۱۷ مرکز در سطح استان رسیده و به زودی به ٢۵ مرکز افزایش می یابد.

وی گفت: تعدادی از زوجین را جهت مشاوره رایگان به این مراکز معرفی می کنیم، در سال ۱۴۰۲ کارگاه های آموزش ازدواج را به صورت گسترده برگزار می کنیم که در آن زوج های جوان آموزش می بینند تا مهارت های زندگی پیش از ازدواج را جدی بگیرند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار