مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ساماندهی مرزها از لحاظ زیرساخت ها و امکانات رفاهی در اربعین امسال خبر داد و گفت: ایمن سازی راه ها برای استقبال از اربعین انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 10 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهارکرد: در اربعین سال ۱۴۰۱ برای ایمن سازی راه ها،  جدا کننده هایی بین دو باند قرار داده شد و گارد ریل های ضربه خورده  و نا ایمن را تعمیر کردیم، طی دو الی سه قرارداد محور های خروجی کرمانشاه به سمت بیستون و اسلام آباد غرب، مسیر های سراب نیلوفر و مکان های پر ترافیک و ناایمن را نیوجرسی (بیش از ١٠٠ میلیارد تومان) نصب کرده و این روند ادامه دارد.

وی افزود: در مسیر سنقر، دو راهی هرسین به سمت هرسین  بابت خط کشی در سال گذشنه کلیه محور های استان در سه لاین وسط و حاشیه خط کشی شد، نصب تابلوها و خط کشی ها کامل بوده امسال هم باتوجه به نزدیک بودن به اربعین و فصل کاری ما ابتدا روکش و خط کشی را به نتیجه می رسانیم، پیمانکاران در حال نصب نیوجرسی هستند و ادامه آن به سمت بیستون، هرسین و محور اسلام اباد غرب تا چارزبر در حال نصب می باشد.

وی خاطر نشان کرد: روکش های ما در کل محورهای  اصلی و روستایی در حال اجرا است و با توانی که به کار گرفته شد تا پایان مرداد ماه در کلیه محور های اصلی و شریانی برای عبور زائرین  اربعین  به استان ایلام ، مرز خسروی و مسیر مرز های رسمی استان نسبت به ترمیم راه ها  ،روکش اسفالت، نقاط حاصل خیز ، روشنایی و تابلو علائم اقدام می شود.

کرمی تاکید کرد :برای اربعین در سه حوزه شامل  ایمن سازی راه ها، مرز و ساماندهی مرز از لحاظ ، زیر ساخت ها  و امکانات رفاهی از جمله سرویس بهداشتی ،نمازخانه سایه بان ،سیستم سرمایشی، گیت های کنترلی برای گذرنامه، ساماندهی ورود  و خروج زائرین اقدام می کنیم. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار