استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛
استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان روانسر بر تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 18 May 2023

تسهیل ارائه خدمات درمانی با راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر

 رحمت الله جلیلیان

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمدطیب صحرایی روز پنجشنبه در هفتمین سفر استانی خود به شهرستان روانسر در بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور ۷۰۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافته که جذب این اعتبار برای تسریع در تکمیل آن باید بطور کامل صورت بگیرد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر، سایر مسئولین و عموم مردم در این دیدار و برنامه استاندار کرمانشاه را همراهی کردند.

افتتاح بیمارستان ٣٢ تختخوابی ظرف ۴٠ روز آینده

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به روانسر، اظهار کرد: از ١٣ ماه پیش عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر با پیمانکار جدید آغاز شده و مرحله نخست آن به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه به محض تامین اعتبار، عملیات اجرایی فاز دوم این بیمارستان آغاز می‌شود، افزود: در ٨ ماه گذشته کار آماده سازی و تکمیل یک بیمارستان ٣٢ تختخوابی در داخل شهر روانسر هم آغاز شد که در مراحل انتهایی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این بیمارستان ٣٢ تختخوابی هم ظرف ۴٠ روز آینده افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، با افتتاح این دو بیمارستان به صورت موازی مشکلات شهرستان روانسر در حوزه خدمات بیمارستانی به طور کامل حل می‌شود.

محمدی تاکید کرد: ساختمان بیمارستان ٣٢ تختخوابی داخل شهر روانسر متعلق به یک مرکز بهداشت بود که تجهیز و بازسازی شد.

وی تشریح کرد: از سوی جهاد کشاورزی یک زمین برای احداث مرکز بهداشت جدید در روانسر تامین شده که پس از انتقال سند، عملیات اجرایی احداث این مرکز هم آغاز می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار