مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون نظام مهندسی در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 18 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مهرداد آهکی» افزود: برای این دوره پنج هزار و ۷۸ دفترچه آزمون اختصاص داده شده که از این تعداد سه هزار و ۸۸۰ دفترچه به آقایان و هزار و ۱۹۸ دفترچه به شرکت کنندگان خانم تعلق دارد.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های عمران (نظارت و اجرا) شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک، معماری (نظارت، اجرا)، تاسیسات مکانیکی و برقی (نظارت و طراحی)، گود، پی و سازه، نگهبان، ارزیابی طرح و اجرای بهسازی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه در ۲ حوزه دانشگاه صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده و با بیش از ۱۲ هزار عضو در هفت رشته و ۴۸ پرسنل در حال خدمات رسانی است.

طی چند سال گذشته دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرستان‌های پاوه، سنقر، جوانرود، روانسر، سرپل‌ذهاب، هرسین، کنگاور، صحنه، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرندغرب و قصرشیرین تاسیس شده است.

مهمترین فعالیت نظام مهندسی در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه‌برداری و ترافیک با هدف تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات، وضع مقررات ملی ساختمان به منظور اطمینان از ایمنی، بهداشت، بهره دهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی و اجرا و کنترل آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره‌برداران ساختمان‌ها و فضای شهری و ابنیه، حفظ و افزایش بهره وری منابع انرژی و سرمایه‌های ملی، جلب مشارکت حرفه ای مهندسان، صاحبان حرفه‌ها و صنوف ساختمان در تهیه و اجرای طرح‌های توسعه و آبادانی کشور است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار