فرماندار روانسر مطرح کرد؛
فرماندار شهرستان روانسر گفت: تسریع در اجرای طرحِ اقدام ملی مسکن یکی از مطالبات و دغدغه‌های به حق مردم این شهرستان است.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 18 May 2023

رحمت الله جلیلیان

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سعدی مصطفی زاده در نشست شورای اداری شهرستان روانسر که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات دولت سیزدهم در روانسر گازرسانی به تمام روستا‌های شهرستان با اعتباری بالغ بر ٨٠ میلیارد ریال، اجرا و تکمیل پروژه ١١ مجتمع در حوزه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۵٠٠ میلیارد ریال که به واسطه اجرای آن ١٢٨ روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند، است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات دولت سیزدهم اجرای ۴ پروژه در قالب روکش آسفالت به طول ۴۴ کیلومتر و اعتبار ١۵۶٠ میلیارد ریال و اجرای ٢٠ پروژه برق رسانی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با اعتباری بالغ بر ١٣٠ میلیارد ریال بوده است.

فرماندار روانسر تصریح کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تعداد یک هزار و ۴٠٠ نفر از مجموع ثبت نام کنندگان تایید شدند و اعتبارات عمرانی شهرستان روانسر از منابع استانی ۴۶۶ میلیارد ریال (٨١ درصد) اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اشتغال در گزارش سامانه رصد سهمیه سال گذشته روانسر یک هزار و ٧٠٧ نفر و اشتغال ثبت شده یک هزار و ٩٠٢ نفر بود، ٣۶ طرح راکد در شهرستان وجود داشت که ١۵ طرح در سال گذشته به چرخه تولید بازگشت.

مصطفی زاده درباره مشکلات و کاستی‌های موجود تشریح کرد: مطالبات مردم روانسر شامل تسریع در عملیات اجرایی پروژه نیمه تمام بیمارستان ۶۴ تختخوابی، تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شهرستان، رفع مشکل طرح‌های اشتغالزایی، تسریع در اجرای روند طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان است که در راستای تامین زمین، رفع موانع و اجرای پروژه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی گفت: ترمیم بند سد کیلانبر برای جلوگیری از خطرات احتمالی دغدغه دیگری است که با پیشنهاد آب منطقه‌ای ٢٠٠ میلیارد ریال به آن اختصاص یافت و امیدواریم تا سال آینده تامین و رفع مشکل شود.

به گفته فرماندار روانسر تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر با پیشرفت بیش از ۵٠ درصد که نیازمند جذب اعتبار از محل سفر رئیس جمهور است، توسعه شهرک‌های صنعتی و کمبود آب در واحد‌های تولیدی، استخر سرپوشیده دانش‌آموزی که اعتبار آن از محل سفر رئیس جمهور پیش‌بینی شده از دیگر مطالبات مردم روانسر است.

وی تاکید کرد: کمبود فضای آموزشی در شهر روانسر دغدغه دیگری است که در همین راستا پروژه ٩ کلاسه با ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده و برای تکمیل نیازمند ١٢٠ میلیارد ریال اعتبار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار