استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت استفاده کامل از ظرفیت‌های کشاورزی دیم و آبی استان کرمانشاه، گفت: باید به دنبال ارزش افزوده بیشتر در تولیدات کشاورزی کرمانشاه باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 29 May 2023

باید به دنبال ارزش افزوده در تولیدات کشاورزی کرمانشاه باشیم

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی شامگاه یکشنبه در همایش ملی نخود با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی صنایع فرآوری در این حوزه اظهار کرد: این صنایع باید در کنار تولید محصولات با کیفیت کشاورزی باشد.

وی افزود: استان کرمانشاه فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای رونق تولید و اقتصاد دارد که همایش ملی نخود به منظور توجه بیشتر به محصول نخود به عنوان یکی از ظرفیت‌های ممتاز استان کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کشاورزی از جمله مشاغلی است که با موهبت الهی ارتباطی نزدیک دارد و کشاورزان روزی خود را از خداوند می‌گیرند و زندگی‌شان با یاد پروردگار سپری می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه استان کرمانشاه در وسعت و میزان برداشت نخود در کشور مقام نخست را دارد، خاطرنشان کرد: یک سوم نخود کشور در کرمانشاه تولید می‌شود.

صحرایی با تاکید بر اینکه باید به دنبال ارزش افزوده بیشتر در تولیدات کشاورزی باشیم، عنوان کرد: باید زمینه را برای استفاده کامل از ظرفیت‌های کشاورزی دیم و آبی استان به صورت کامل فراهم کنیم.

وی گفت: تولید با کیفیت باید همراه با راه‌اندازی صنایع فرآوری باشد تا ارزش افزوده بیشتر در این حوزه ایجاد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار