همزمان با فرا رسیدن هفته محیط زیست، خانه محیط زیست ،در موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 12 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی ، خانه محیط زیست شهرستان تفرش با حضور مدیر کل محیط زیست استان مرکزی، فرماندار ، رئیس دانشگاه تفرش و تعدادی از مسئولین شهرستان در موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش افتتاح شد.
مدیر کل محیط زیست استان مرکزی در آیین افتتاح این خانه گفت: خانه های محیط زیست یک سیاست مردمی سازی در سازمان محیط زیست  و محلی برای ایده ‌پردازی است تا فعالان و علاقمندان محیط زیست ایده های خود را در زمینه پسماند، محیط زیست و فضای سبز مطرح کنند.
یوسف یوسفی با بیان این که راه اندازی مجمع خیرین محیط زیست در استان پیگیری می شود افزود: دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۴ با جذب خیرین نیک اندیش مقدمات ایجاد موزه طبیعت ، علوم و فناوری را  که در کشور بی نظیر است  فراهم و توانسته است با کمک خیرین، در فضای علمی خود فرصتی را برای حفظ محیط زیست، گردشگری و حیات طبیعی ایجاد کند.
وی ادامه داد: دانشگاه تفرش  در کنار تالار طبیعت، تالارهای علوم و فناوری و گیاه شناسی را ایجاد نموده است که فرصتی بی نظیر برای بازدید علاقمندان به محیط زیست و گردشگران است که سازمان محیط زیست در تجهیز و بروزرسانی این مجموعه ارزشمند دانشگاه تفرش را مساعدت می کند.
موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۴ به همت خیر گرانمهر سرکار خانم طاهره السادات عصائی تفرشی(نصیر) در سه تالارگیاه شناسی ، طبیعت ، علوم و فناوری و تاریخ مصور تجهیز و به دانشگاه تفرش اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار