فرماندار هرسین تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در این شهرستان را ۵۰ هزار نفر عنوان کرد که از این تعداد ۱۰۷ نفر دارای بیماری خاص هستند.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 15 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا«ابوطالب ایتوندی» روز پنجشنبه در دیدار رئیس بیمه سلامت شهرستان هرسین، خواستار اطلاع رسانی مؤثر در راستای چگونگی بهره مندی مردم از خدمات این بیمه شد و از رئیس اداره بیمه سلامت خواست با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها مردم را از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه سازند.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: خدمات نظام در بحث بیمه سلامت شایسته تقدیر و اطلاع رسانی گسترده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان هرسین نیز اظهار کرد: طرح پزشک خانواده و نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان هرسین بصورت صد در صدی در حال اجرا می‌باشد و در این راستا با ۱۰ نفر از پزشکان عمومی قردادی منعقد شده است و بر اساس این توافقنامه سرانه ماهانه به این پزشکان پرداخت می‌شود.

«علیرضا نظری» افزود: ۶۵ پرونده ناباروری در بیمه سلامت شهرستان هرسین تشکیل شده است و این زوج‌ها به منظور درمان به مراکز طرف قرار داد معرفی شده‌اند.

وی همچنین در خصوص چگونگی ارائه خدمات به بیماران دیابتی از تشکیل ۲۰۰ پرونده برای این بیماران خبر داد و بیان کرد: هزینه‌های مربوط به انسولین قلمی بصورت میانگین برای هر بیمه شده بصورت ماهانه ۱۲ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

نظری خدمات ارائه شده به مددجویان توان خواه تحت پوشش اداره بهزیستی را اینچنین عنوان کرد: از بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ پرونده تشکیل شده سهم اورتز و پروتزهای معلولان حرکتی، سمعک، خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، خدمات مشاوره روانشناسی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی از جمله اوتیسم توسط بیمه سلامت پرداخت می‌گردد.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قراردارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار