رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : ۹۲۰ مدرسه در سطح استان توسط ۹۸ گروه جهادی در طرح شهید عجمیان زیباسازی و رنگ‌آمیزی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 18 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان امیرحمزه خزایی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: امسال در طرح شهید عجمیان ۹۲۰ مدرسه در سطح استان زیباسازی و رنگ آمیزی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در تابستان توسط گروه‌های جهادی و با همکاری بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدام افزون بر کسب مهارت برای دانش‌آموزان موجب کاهش هزینه‌ها و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان در تابستان خواهد شد.

خزایی چراغ راه این قرارگاه را منویات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: برنامه‌ریزی مناسبی در این راستا انجام شده است و سعی داریم خدمات این قرارگاه را به نقاط محروم و دانش‌آموزان نیازمند ارائه کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از همه مردم، خیران و گرو‌ه‌های جهادی خواست تا با پیوستن به نهضت ملی طرح شهید عجمیان تابستانی بهاری را برای دانش‌آموزان و مدارس رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه ۹۸ گروه جهادی استان در این طرح شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای تیرماه آغاز و در شهریور ماه به پایان می‌رسد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار