مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ فروشگاه‌ هفت شهرستان در استان کرمانشاه به شبکه ملی اعتبار " شما " در طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شدند.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 23 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مختار احمدی» افزود: تمام فروشگاه های واجد شرایط در مناطق شهری و روستایی در شهرستان روانسر، دالاهو، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، قصرشیرین، سنقر و کلیایی و هرسین به شبکه ملی اعتبار " شما " متصل شدند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ فروشگاه در استان به طرح کالابرگ متصل شده اند، گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۴۱۶ خانوار در استان از طرح ملی کالابرگ الکترونیکی بیش از ۲۱ هزار تراکنش از فروشگاه های متصل شده انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هم استانی ها بیش از ۱۸ میلیارد تومان در طرح کالابرگ خرید کرده اند، ادامه داد: از این میزان خرید بیش از هفت میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از اعتبار یارانه ای استفاده شده است.

طرح کلی کالابرگ الکترونیک سال گذشته در چهار استان به صورت آزمایشی اجرایی شد و از ۱۳ خرداد در همه استان‌ها اجرایی شده که مرحله اول این طرح ملی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم در حال اجرا است.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

هم اکنون ۷۰ هزار خانوار با ۱۹۰ هزار نفر جمعیت در استان کرمانشاه به نوعی از سازمان بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

همچنین ۸۲ هزار خانوار با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در این استان زیر پوشش چتر حمایتی کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار