همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در بزرگداشت عید سعید غدیرخم، جشن خانوادگی با عنوان "بیعت"، ساعت ۲۰ شامگاه سه‌شنبه ۱۳ تیرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 26 June 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: دبیر اجرایی جشن خانوادگی "بیعت" دوشنبه ۵ تیر به خبرنگاران گفت: در این جشن برنامه مداحی با حضور عبدالرضا هلالی، محمد اسداللهی، علی‌اکبر قلیچ و حسین حقیقی، برنامه شاد با اجرای محمدرضا ذریه و شعرخوانی احمد بابایی اجرا خواهد شد.

فتحی‌زاده افزود: در این مراسم با هدف ترویج ازدواج آسان، مراسم عقد و اهدای هدیه به ۲۰ زوج که مهریه تازه عروسان آن هرکدام ۱۴ سکه بهارآزادی است، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن با اقامه نماز و پذیرایی شام و نذر حضرت علی(ع) همراه خواهد بود، گفت: نورافشانی و برنامه‌های متنوع هنری و برپایی مواکب مختلف، از دیگر بخش‌های این مراسم است.

فتحی‌زاده با قدردانی از قرارگاه احمدبن موسی(ع) سپاه فجر و حوزه هنری فارس و شهرداری، فرمانداری، فرماندهی انتظامی، پلیس راهور، ورزش و جوانان و شورای شهر شیراز به واسطه همکاری در برگزاری این مراسم قدردانی و از عموم مردم شیراز برای شرکت در این جشن بزرگ دعوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار