همزمان با فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 04 July 2023

تابناک فارس به نقل از شیرازه: رضا فتحی‌زاد، دبیر اجرایی مراسم جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم شیراز از جشن‌های گذشته از جمله دهه کرامت در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، این بار تصمیم به برگزاری جشن خانوادگی در ورزشگاه حافظیه شیراز گرفته شد.

وی با اشاره به میهمانان این جشن نیز گفت: در این جشن از حضور مداحان، هنرمندان و مجریان برجسته کشوری همچون حامد سلطانی، مجری برنامه اعجوبه‌ها؛ عبدالرضا هلالی؛ محمد اسداللهی؛ علی‌اکبر قلیچ؛ حسین حقیقی؛ محمدرضا ذریه، کمدین شیرازی و احمد بابایی، شاعر برجسته و آیینی کشور استفاده خواهیم کرد.

جشن خانوادگی «بیعت» در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود

دبیر اجرایی مراسم جشن بزرگ خانوادگی «بیعت» اظهار کرد: در این مراسم برای حمایت از ازدواج آسان نیز مراسم عقد و اهدای هدایا به ۲۰ تازه عروس و داماد که مهریه آنان ۱۴ سکه بهار آزادی است، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم مذکور با برگزاری نماز و پذیرایی شام و نذر حضرت علی(ع) همراه خواهد بود، گفت: اجرای نورافشانی گسترده و برنامه‌های متنوع هنری و همچنین برپایی مواکب مختلف برای پذیرایی از عموم مردم شیراز از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

فتحی‌زاد در پایان ضمن قدردانی از دستگاه‌های اجرایی همراه نظیر قرارگاه احمدبن موسی(ع) سپاه فجر، شهرداری شیراز، فرمانداری شیراز ، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ، رئیس پلیس راهور شیراز، اداره ورزش و جوانان شیراز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای شهر شیراز ، حوزه هنری انقلاب فارس و سایر دستگاه‌های اجرایی از عموم مردم شیراز جهت حضور در این جشن بزرگ در روز سه‌شنبه، ۱۳ تیر ساعت ۲۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز دعوت به‌عمل آورد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار