مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، از برنامه‌ریزی‌های لازم برای مهارت‌آموزی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 01 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس عزیز نوری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در راستای مهارت‌آموزی، اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی در طول 9 ماه در سال مشغول آموزش علمی هستند و قطعا باید مهاتی بیاموزند.

وی با اشاره به اجرایی کردن طرح تابستانه مهارت از ۱۵ تیرماه جاری، گفت: نقاط هدف برای این طرح شناسایی شده و در ۳۷۰ آموزشگاه آزاد و ۱۱۸ کارگاه آموزشی در سطح استان تدابیری برای ورود دانش‌آموزان از سن ۱۲ تا ۱۸ سال برای مهارت‌آموزی اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح سپاه به صورت عملیاتی وارد شده است، افزود: کارگاه‌هایی در مراکز شهرستان هم مهیا شده تا اوقات فراغت دانش‌‌آموزان غنی شود.

وی در خصوص به روز بودن وسایل و تجهیزات مهارت‌آموزی، گفت: وسایل و تجهیزات سالانه در حد اعتبارات ملی نوسازی می‌شود به طوریکه بیش از ۸۰ درصد وسایل و تجهیزات کارگاه‌ها به روزرسانی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار