فرماندار هرسین در راستای پیگیری، رفع مشکلات و مطالبات به حق مردم از جمله سد معبر به شورای این شهر یک ماه مهلت داد که طرح و برنامه‌های عملی خود را برای رفع مشکلات مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 04 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «ابوطالب ایتوندی» روز سه‌شنبه در دیدار اعضای شورای شهر هرسین اظهار داشت: فرمانداری ضمن اشرافیت بر تمام فعالیت‌های شورای شهر اقدامات آنها و شهرداری را رصد می‌کند.

وی افزود: شورای شهر می بایست برنامه های راهبردی با افق دید بلند مدت داشته باشد و در صورت عدم توانایی با استفاده از ظرفیت کارشناسان زبده نسبت به این امر مهم و توسعه در شهر اقدام نمایند.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: ساماندهی سد معبر و خودورهای دست فروش بویژه در میادین به عنوان یکی از مهمترین معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر هرسین متاسفانه بصورت کلی رها شده است و این امر بعنوان یک مطالبه بحق مردم باید در اسرع وقت و پس از انتخاب مکانی مناسب برای استقرار دست فروشان و خودروهای دوره گرد اجرا شود.

ایتوندی با بیان اینکه معابر و برخی از میادین نیاز به اصلاح هندسی برای رفع گره های ترافیکی دارند، افزود: فرمانداری در این راستا در حال پیگیری با استفاده از ظرفیت کارشناسان مهندسی ترافیک استان است.

فرماندار هرسین تاکید کرد: شهر بشدت نیازمند توسعه فضا سبز و پارک ها است و این موضوع مهم طی سال‌های گذشته مغفول مانده است و نیاز به پیگیری جدی دارد.

ساماندهی محل دفن زباله و آرامستان ها از دیگر موارد مورد تاکید ایتوندی بود.

مهمترین موضوعی که در این‌ نشست مورد توجه فرماندار هرسین بود "انتخاب" یک شهردار کارآمد و با تخصص کامل در حوزه شهری و عمرانی بود و فرماندار هرسین در ادامه این موضوع از اعضای شورای شهر خواست در انتخاب شهردار مصلحت مردم و شهر را در نظر بگیرند و از اختلاف سلیقه بپرهیزند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار