مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: ابر پروژه جذب و استخدام نیروهای استخدامی ماده 28 در حال اجراست و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این فرآیند همکاران ما تا پاسی از شب به کار و فعالیت مشغول هستند.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 09 July 2023

تابناک فارس به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در جلسه مشترک پروژه مهر و شورای راهبردی کیفیت‌بخشی آموزشی در باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز، اظهار کرد:اداراتی که در فرآیند ثبت نام عملکردشان در سطح بالایی قرار دارند تشویق و ادارات که ضعیف عمل کردند تذکر داده خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، افزود: تعامل خوب بین چهار دستگاه، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه فرهنگیان و اداره‌کل آموزش و پرورش در استان قابل تقدیر است.
عسکری تصریح کرد: ابر پروژه جذب و استخدام نیروهای ماده 28 در حال اجراست و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این فرآیند همکاران ما تا پاسی از شب به کار و فعالیت مشغول هستند.
وی کار تیمی را عامل موفقیت دانست و افزود: وحدت و همدلی می تواند کارها را به خوبی به پیش ببرد لذا هریک از بخش ها با تلاش و همراهی با سایر بخش ها فعالیت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیریت پروژه مهر بر عهده شخص مدیر و رئیس اداره است لذا نباید این مسئولیت به غیر محول شود.
وی اضافه کرد: در هر جلسه ای گزارش پروژه های مهر ارائه شود لذا در همین راستا گروه هابی به نقاط مختلف استان اعزام تا فرآیند اجرایی پروژه مهر را ارزیابی و گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کنند.
عسکری خاطرنشان کرد: انتخاب و انتصاب مدیران با دقت و جدیت پیگیری شود برنامه‌ دوشنبه های مسجد محور،به خوبی و با جدیت استمرار دارد و خوشبختانه حضور دانش آموزان در این برنامه ها پررنگ است شایسته است مدیرانی که در برنامه مسجد محوری حضور دارند با مردم بیش از پیش تعامل داشته باشند.
وی در خصوص نقل و انتقالات گفت: مناطق و شهرستان ها تلاش کنند در چارچوب قانون و با اولویت کلاس های درس، فرآیند نقل و انتقالات انجام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: نظارت مستمر و اشراف بر برنامه ها از وظایف روسای ادارات آموزش و پرورش است نباید این موضوع مورد غفلت واقع شود.
وی اضافه کرد: در کارها باید سرعت و جدیت کافی وجود داشته باشد ثبت نام دانش آموزان با سرعت بیشتری انجام شود و مشکلات فنی نیز حل شود.
عسکری اذعان کرد: مسئله سرویس دهی مدارس باید در اسرع وقت ساماندهی شود تا مردم تکلیف خود را بدانند لذا اداره ارزیابی عملکرد با اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل همکاری کند.
وی اضافه کرد:کمیته انتصابات با مسوولیت معاون پژوهش در اداره کل تشکیل شده لذا ادارات آموزش و پرورش با وی هماهنگ شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: در بحث مولدسازی به عنوان اولویت کاری در برنامه ها قرار بگیرد.
وی افزود: مدیران مدارس تلاش کنند اولیا مراجعه کننده برای ثبت نام با خاطره خوبی مدرسه را ترک کنند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس نیز اظهار کرد: تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از 116 مدرسه با 600 کلاس درس افتتاح و به بهره داری خواهد رسید.
محمود میرزایی ادامه داد: ارسال تجهیزات به مدارس تازه مورد بهره برداری رسیده آغاز شده و کار ثبت نام در این مدارس نیز در حال انجام است.
میرزایی گفت: در صورتی که پروژه های نیمه تمام عمرانی را تا پایان 1403 تکمیل و به بهره داری برسانیم حدود 2 متر مربع به سرانه فضای آموزشی استان اضافه خواهد شد‌.
دبیر ستاد پروژه مهر استان فارس نیز در این جلسه گفت: کارگروه های ستاد پروژه مهر باید وظایف خود را به دقت مطالعه و در انجام آن کوشا باشند.
فرشید قاسمی افزود: بیش از 91 درصد از دانش‌آموزان میان پایه ثبت سفارش کتاب های درسی را انجام داده اند.
شایان ذکر است: علاوه بر اعضای پروژه مهر روسای ادارات آموزش و پرورش به صورت مجازی در این جلسه حضور داشتند.

برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار