مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: در سطح استان، حدود ۵۸۰ نفر متقاضی دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت هستند که به ۱۲۰ واجد شرایط زمین تقدیم شد و پرونده سایر متقاضیان در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 10 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی آیین کلنگ‌زنی پروژه ۱۶۰ واحدی فرهنگیان شهرستان حاجی‌آباد و اهدای ۱۲۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

کمالی در این آیین با تاکید بر اینکه ثبت نام در سامانه و تحویل زمین کماکان ادامه دارد گفت: مطابق دستورالعمل ابلاغی وتاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افرادی که فرزند سوم آن‌ها بعد از ابلاغ قانون متولد (۲۴ آبان ۱۴۰۰) شده باشد می‌توانند برای بار دوم با مراجعه به سامانه سمن از امکانات دولتی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت می توانند پس از واگذاری قطعه ۲۰۰ متری با مراجعه به بانک های عامل وتشکیل پرونده از تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

کمالی ادامه داد: طبق تازه‌ترین آمار، ۵۸۰ نفر در سامانه طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند که حدود ۲۷۰ نفر واجد شرایط بودند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این طرح هزینه زمین رایگان است و صرفا هزینه آماده سازی به صورت اقساطی با ۲ سال تنفس و ۸ سال اقساط (به صورت سالانه و بدون کارمزد و سود) از متقاضیان واجدشرایط اخذ می‌شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار