نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به شروع احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز، گفت: این پروژه ظرف مدت یک سال و پروژه بیمارستان شازند نیز ظرف مدت 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 13 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ؛محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به شروع احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز، عنوان کرد: نزدیکی شازند به صنایع مشکلات زیادی برای ساکنین این شهرستان به وجود آورده است که ما شاهد ابتلای 2 تا 3 نفر از اعضای یک خانواده به سرطان هستیم و این امر لزوم احداث این مرکز را بیش از پیش، کرده است.
وی با بیان اینکه وجود مراکز درمانی مجهز می‎تواند بخش مهمی از مشکلات مردم در حوزه سلامت را برطرف کند، افزد: این پروژه از صفر تا 100 حدود 20 میلیارد تومان هزینه می‎برد که بخشی از آن را وزارت بهداشت و بخش دیگری را صنایع فعال در شازند تأمین می‎کنند.
احمدی بیغش تصریح کرد: این پروژه ظرف مدت یک سال و پروژه بیمارستان شازند نیز ظرف مدت 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
نماینده مردم شازند در مجلس اضافه کرد: با توجه به اختصاص 150 میلیارد ریال به اجرای طرح مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز انتظار داریم ظرف مدت یکسال این طرح به بهره‌برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار